Τοπική έγχυση (ένεση) φαρμάκων

Η χορήγηση φαρμάκων τοπικής δράσεως με ένεση στο σημείο της βλάβης είναι πολύ διαδεδομένη στο εξωτερικό. Εκτελείται από έμπειρους χειρουργούς ορθοπεδικούς με ειδικές τεχνικές για την αποκατάσταση της βλάβης.
Στην Ελλάδα ελάχιστοι είναι οι ιατροί που χρησιμοποιούν τις τοπικές εγχύσεις φαρμάκων για την επίλυση ορθοπεδικών προβλημάτων. Προτιμούν την χειρουργική αντιμετώπιση, αγνοώντας, ότι υπάρχει το ενδιάμεσο στάδιο (δηλ. των τοπικών εγχύσεων), μεταξύ της χορήγησης φαρμάκων και του χειρουργείου. Η σωστή έγχυση προϋποθέτει μεγάλη χειρουργική εμπειρία ώστε ο ορθοπεδικός να κατευθύνει καλά την βελόνα στο σημείο της βλάβης. Αυτό είναι και το εμπόδιο που είτε δεν προτείνεται η συγκεκριμένη θεραπεία από πολλούς ιατρούς, είτε γίνεται και δεν επιτυγχάνεται.
Με αυτό τον τρόπο μπορεί να θεραπευθούν επιτυχώς και δίχως κίνδυνο παθήσεις όπως η οσφυαλγία, το άλγος του γόνατος και του ώμου, τενοντίτιδες, φλεγμονές νεύρων κλπ. και με κόστος το οποίο είναι ελάχιστο σε σύγκριση με την χειρουργική επέμβαση.
Οι τοπικές εγχύσεις με ποσοστό επιτυχίας 95% και χωρίς κίνδυνο, είναι η τέλεια θεραπεία για το μεγαλύτερο ποσοστό των ασθενών και σαφώς η αποτελεσματικότερη έναντι οποιασδήποτε μορφής θεραπείας ή και άλλων «θεραπειών». Το υπόλοιπο 5% χρήζει χειρουργικής αντιμετωπίσεως.

ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ?

Επικοινωνήστε μαζί μας για να ενημερωθείτε για την τεχνική της τοπικής εγχύσεως φαρμάκου.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

topiki-enesi-podoknimiki

Τοπική έγχυση (ένεση) στην ποδοκνημική

topiki-enesi-spondiliki-stili

Τοπική έγχυση (ένεση) στην σπονδυλική στήλη

ΕΧΕΤΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ?
Το Ιατρείο Αμαρουσίου είναι συμβεβλημένο με όλες τις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες.
Τηλεφωνήστε στο 210 6838058 για λεπτομέρειες.