Σισίνη 31, 11528 - Αθήνα / Λευκωσία, Δήμου Ηροδότου 11, Τ.Κ 1095
+30 210 7229090 /+357 2231 5403

Τοπική έγχυση (ένεση) φαρμάκων

Η χορήγηση φαρμάκων τοπικής δράσεως με ένεση στο σημείο της βλάβης είναι πολύ διαδεδομένη στο εξωτερικό. Εκτελείται από έμπειρους χειρουργούς ορθοπεδικούς με ειδικές τεχνικές για την αποκατάσταση της βλάβης.

Στην Ελλάδα ελάχιστοι είναι οι ιατροί που χρησιμοποιούν τις τοπικές εγχύσεις φαρμάκων για την επίλυση ορθοπεδικών προβλημάτων. Προτιμούν την χειρουργική αντιμετώπιση, αγνοώντας, ότι υπάρχει το ενδιάμεσο στάδιο (δηλ. των τοπικών εγχύσεων), μεταξύ της χορήγησης φαρμάκων και του χειρουργείου. Η σωστή έγχυση προϋποθέτει μεγάλη χειρουργική εμπειρία ώστε ο ορθοπεδικός να κατευθύνει καλά την βελόνα στο σημείο της βλάβης. Αυτό είναι και το εμπόδιο που είτε δεν προτείνεται η συγκεκριμένη θεραπεία από πολλούς ιατρούς, είτε γίνεται και δεν επιτυγχάνεται.

Με αυτό τον τρόπο μπορεί να θεραπευθούν επιτυχώς και δίχως κίνδυνο παθήσεις όπως η οσφυαλγία, το άλγος του γόνατος και του ώμου, τενοντίτιδες, φλεγμονές νεύρων κλπ. και με κόστος το οποίο είναι ελάχιστο σε σύγκριση με την χειρουργική επέμβαση.

Οι τοπικές εγχύσεις με ποσοστό επιτυχίας 95% και χωρίς κίνδυνο, είναι η τέλεια θεραπεία για το μεγαλύτερο ποσοστό των ασθενών και σαφώς η αποτελεσματικότερη έναντι οποιασδήποτε μορφής θεραπείας ή και άλλων «θεραπειών». Το υπόλοιπο 5% χρήζει χειρουργικής αντιμετωπίσεως.

Home Θεραπείες Ορθοπεδικών Προβλημάτων Θεραπείες γενικών ορθοπεδικών παθήσεων Βλαστοκύτταρα και αυξητικοί παράγοντες για την θεραπεία της αρθρίτιδας και τενοντίτιδος.

Βλαστοκύτταρα και αυξητικοί παράγοντες για την θεραπεία της οσφυαλγιας, αρθρίτιδας και τενοντίτιδος.

PRF, αιμοπετάλια, αρθρίτιδα, αρθρώσεις, αυξητικοί παράγοντες, βιοενεργά πρόσθετα, βλαστοκύτταρα, Ελλάδα, Κύπρος, ορθοπεδικός πόνος, σπονδυλική στήλη, τένοντας, τενοντίτιδα, τοπική έγχυση Θεραπείες γενικών ορθοπεδικών παθήσεων, Θεραπείες Ορθοπεδικών Προβλημάτων

Εδώ και πολλά χρόνια είναι γνωστές οι θεραπευτικές και αναγεννητικές ιδιότητες των αιμοπεταλίων. Τα αιμοπετάλια είναι έμμορφα συστατικά του αίματος, περισσότερο γνωστά για την πήξη του αίματος, όταν κάποιος τραυματιστεί.

Σήμερα υπάρχουν τεχνικές, όπου, από το αίμα του ατόμου που πάσχει από αρθρίτιδα, μπορούμε να απομονώσουμε τα στοιχεία αυτά που σχετίζονται με την επισκευή των βλαβών της αρθρίτιδας. Αυτά θεωρούνται βιοενεργά πρόσθετα και έχουν χρησιμότητα στην επισκευή και αναγέννηση σκληρών και μαλακών ιστών. Αυτές οι δράσεις είναι, εδώ και πολλά χρόνια γνωστές στους οδοντιατρούς αλλά πρόσφατα έχουν αρχίσει και εφαρμόζονται και στην ορθοπεδική, σε αρθρίτιδες και τενοντίτιδες, με  πολύ καλά αποτελέσματα.

Η διαδικασία της έγχυσης των βιοενεργών προσθέτων στο σημείο της βλάβης γίνεται στο ιατρείο και ο ασθενής φεύγει άμεσα. Λαμβάνεται αίμα από την φλέβα του ασθενούς, για την απομόνωση και παρασκευή  αυξητικών παραγόντων, βλαστοκυττάρων και των υπολοίπων στοιχείων, τα οποία εν συνεχεία εγχύονται στο σημείο της βλάβης της αρθρώσεως, ή, του τένοντα.

Θεραπεία σε δυο στάδια

Η δική μας η εμπειρία είναι, ότι ο συνδυασμός των τοπικών εγχύσεων αντιφλεγμονωδών φαρμάκων για την ταχεία μείωση του ορθοπεδικού πόνου και εν συνεχεία των βιοενεργών προσθέτων μπορούν να δώσουν ένα εξαιρετικά καλό αποτέλεσμα, το οποίο να διαρκεί σε παθήσεις των αρθρώσεων, των τενοντων και της σπονδυλικης στηλης.

Θεωρούμε ότι με την έγχυση αντιφλεγμονωδών φαρμάκων στο σημείο της βλάβης, υποχωρεί ο πόνος και εν συνεχεία, σε δεύτερη φάση, τα βιοενεργα πρόσθετα, επισκευάζουν την αλλοιώσεις που έχουν δημιουργηθεί, στο μέτρο του δυνατού.

Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου